اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دوری ۳ ماهه خلیل زاده از میادین

  • کد خبر: ۱۶۵۴۳۴
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
دوری ۳ ماهه خلیل زاده از میادین
مدافع ایرانی و ملی‌پوش الاهلی قطر به دلیل مصدومیت سه ماه دور از میادین خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، شجاع خلیل‌زاده که بازی قبلی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد، اکنون با بررسی پزشکی مشخص شده که روند درمانی‌اش سه ماه به طول خواهد انجامید.
مدافع اسبق پرسپولیس که طی دوران مربیگری دراگان اسکوچیچ به تیم ملی بازگشت و موفق شد با این تیم جواز صعود به جام جهانی قطر را کسب کند، با حضور کارلوس کی‌روش و علی‌رغم بحث‌هایی که وجود داشت، به لیست سرمربی پرتغالی برای حضور در قطر نیز راه یافت. با این حال او در سه دیدار تیم ملی در این رقابت‌ها فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورد.
خلیل زاده در بازگشت از اردوی تیم ملی در جام جهانی، راهی تمرینات تیمش در الاهلی قطر شد و طی دیدار‌های باقیمانده تا پایان لیگ ستارگان نیز سبزپوشان را همراهی کرد. با این حال او در دیدار قبلی و در شرایطی که در ترکیب اصلی قرار داشت، در جریان تمرینات پیش از بازی با تشدید مصدومیت مواجه شد.
اتفاقی که او را از لیست بازی نیز خارج کرد. مدافع ایرانی الاهلی قطر با بررسی پزشکی به عمل آمده با مصدومیت پارگی عضله شکم روبرو شده است و برای پیگیری روند درمانی آن سه ماه دور از میادین خواهد بود.
اتفاقی که باعث می‌شود اردوی پیش روی تیم ملی که قرار است در روز‌های پایانی خردادماه برگزار شود را نیز از دست دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->